USB آنتی ویروس دار

اکثر این کرم‌ها به محض اتصال فلش به یو‌اس‌بی منتقل می‌شوند و یک فایل اتوران(AutoRun) در ریشه درایو ایجاد می‌کنند و باعث گسترش خود می‌شوند. اگرچه بسیاری از آن‌ها توسط یک آنتی ویروس به روز شناسایی و حذف می‌گردند اما همیشه این نگرانی وجود دارد.

این روزها استفاده از فلش مموری‌ها و کول دیسک‌ها بسیار فراگیر است، از طرفی دیگر ویروس‌ها و کرم‌های زیادی نیز در کمین فلش مموری‌ها نشسته‌اند.

آنتی ویروس usb antivirous,

راههایی هم پیشنهاد شده است یکی از این راه ها پر کردن فضای خالی موجود در فلش را با یک فایل ساختگی است تا هیچ جایی برای ورود فلش وجود نداشته باشد.

آنتی ویروس usb antivirous,

راه دیگر استفاده از برنامه ThumbScrew بوده است. اگر فلش خود را به سیستمی متصل کرده‌اید که احتمال آلودگی آن بالاست و شما نگران ویروسی شدن فلش خود هستید. برنامه ThumbScrew  را اجرا کرده و با راست کلیک روی آیکون آن، فلش خود را فقط قابل خوانش( Read Only) کنید در این صورت شما می توانید از ویروسی شدن فلش خود جلوگیری کنید تا به کامپیوتر شما ویروس ها منتقل نشوند.

به هر حال دانشمندان ژاپنی راه حل دیگزی که بسیار قوی تر است پیشنهاد کردند. روز شنبه اول May خبری منتشر شد مبنی بر وارد شدن نوعی  usb  به نام  U+ USB hub که امکان Scan فلش مموری شما را دارد این USB فلش شما را اسکن می کند و از انتقال ویروس ها جلوگیری می نماید به نظر می رسد این گجت جدید متقاضی زیادی داشته باشد.البته شما هنوز جهت اسکن باید USB را به کامپیوتر متصل سازید. 

 

منبع:pnuce.blogfa.com

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید 1389,02,23 ساعت 09:05 ق.ظ

با سلام:
مطالبتون مثل همیشه حرف نداره...
ممنون از پستهای بسیار خوبتون...
خسته نباشید.
.................Please Go On


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد