ایمیل ایرانی

معاون شرکت فناوری اطلاعات ایران خبر داد: راه اندازی ایمیل ایرانی در آینده نزدیک.
معاون شرکت فناوری اطلاعات ایران از راه اندازی پست الکترونیکی (ایمیل) ایرانی با آدرس iran.ir در آینده نزدیک برای عموم مردم خبر داد. معاون شرکت فناوری اطلاعات ایران از راه اندازی پست الکترونیکی (ایمیل) ایرانی با آدرس iran.ir در آینده نزدیک برای عموم مردم خبر داد.
علی اصغر انصاری ،معاون توسعه و مدیریت شبکه شرکت فناوری اطلاعات ایران اظهار داشت: “هم اکنون امکان استفاده از ایمیل ملی برای مدیران دستگاههای دولتی فراهم شده است و آنها می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی ایران به آدرس www.iran.ir نسبت به ایجاد ایمیل اقدام کنند.
وی از ویژگی ایمیل ایرانی را حفظ امنیت بیشتر اطلاعات عنوان کرد و افزود: در صورت استفاده از آن اطلاعات ایمیل در داخل کشور گردش می کند و مانند ایمیل های غیرایرانی نظیر یاهو، جیمیل و هات‌میل که در خارج از کشور میزبانی می‌شوند ، اطلاعات به خارج از کشور منتقل نمی شود. انصاری گفت، شرکت فناوری اطلاعات ایران تاکنون برای بیش از سه هزار کاربر اینترنت کشور، پست الکترونیکی ملی را فعال کرده است.
به گزارش ایرنا، کاربران ایمیل ملی باید برای تائید و تثبیت هویت خود علاوه بر تکمیل و ارسال فرم الکترونیکی، نامه‌ای را با مهر و امضای بالاترین مقام دستگاه اجرایی خود نیز ارایه دهند.
معاون شرکت فناوری اطلاعات ایران درادامه گفت: “براساس این بخشنامه که در سوم مهرماه سال ۱۳۸۶ ابلاغ شد، مقرر شد درگاه خدمات الکترونیک ایران به نشانی www.Iran.ir به مدیران دستگاه‌های دولتی، خدمات پست الکترونکی ارایه دهد.”
در این بخشنامه همچنین از مدیران دولتی خواسته شد به منظور امنیت اطلاعات بیشتر ، پست الکترونیک خود را روی پورتال واحد دولت الکترونیکی ایران ایجاد و از آن برای تماس‌هایشان استفاده کنند.

ASUS اولین نت‌بوک صفحه لمسی دنیارا ساخت

ایتنا- کمپانی ASUS به عنوان  مبتکر نت‌بوک، 

 اقدام به معرفی اولین نت‌بوک دنیا با صفحه 

 نمایش قابل لمس کرد. 

 

 

  

 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

رفع مشکل کمبود و قطعی پهنای باند

به گفته معاون شرکت ارتباطات زیرساخت در مسیرهای اصلی شبکه زیرساخت حتما سه مسیر به‌عنوان پشتیبان پیش‌بینی شده که اگر قطعی داشتیم، ظرفیت آن از مسیرهای دوم و سوم جبران و این کار به‌صورت هوشمند انجام شود یعنی دیگر قطع شدن فیبر نوری و به ‌دنبال آن قطع ارتباط معنی ندارد....

ادامه مطلب ...

گوشی جدید هوشمند سونی‌اریکسون رونمائی شد

 

به گزارش بخش خبر شبک فن آوری اطاعات ایران از فارس، این گوشی که Xperia Pureness نام دارد، به گونه‌ای طراحی شده است که

ادامه مطلب ...